121002 Kyuhyun at Incheon Airport (to Shanghai) [10P]


Compilation: 121002-?? Korea-China Friendship Concert in Shanghai – SJM (without Siwon)

Credit: MycenaeK【http://xuan7.diandian.com】 | Photo by: xuan7

转载请注明MycenaeK【http://xuan7.diandian.com】
请勿涂抹LOGO 禁二次修改
转载请自传相册
PhotoBy:萱小7
Don’t change anything of the picture
Reprinted from: MycenaeK【http://xuan7.diandian.com】
Photo By:xuan7

Reupload & Posted by: uksujusid (www.sup3rjunior.wordpress.com)
TAKE OUT WITH FULL & PROPER CREDITS. 

View original post

Advertisements

Eunhyuk and Donghae at ELF Japan Fanmeeting in Yokohoma | Part 2 [22P] – From 120824


Compilation: 120824 ELF JAPAN FANMEETING IN YOKOHAMA

Credit:掌心witheunhae  |  Photo by :Bunny0904
Reupload & Posted by: Destinyhae (www.sup3rjunior.wordpress.com)
TAKE OUT WITH FULL & PROPER CREDITS. 
DO NOT HOTLINK, MODIFY OR CUT THE LOGO OF THE PICTURES.
ALWAYS CREDIT ‘SUP3RJUNIOR.WORDPRESS.COM’ AS WELL. Thank you.

View original post

VINTAGE FAIR-Thrace Military Dress


House Of Hax

Hello again angels!  I have to ask, are you gearing up for Vintage Fair?  It is going to be a most entertaining and fashion-filled CHIC-sponsored event and you HAVE to be there as we, the bloggers, get to share with you sneak peeks of the shopping that you will soon be enjoying!  Like this delightful number from Razorblade Jacket the “Thrace Military Dress“, it fits well, looks hot and reminds me that fashion touches every facet of our wardrobe!



-Razorblade Jacket-Thrace Military Dress (Vintage Fair 2012)
-Urban Lutz Hair-Bobby (Hair Fair 2012)
-Finesmith Aestethic Value Jewelry
-Izzie’s-Tights
-[GOS] Triumph-Boots
-WetCat-poses

View original post

Kyu Hyun & Mother


Aku yakin 100 % sekarang kalo aku suka sama setan, hahahahahahh atuhlah mamanya juga bahkan di jailin. Dia tuh gk kurang ajar gimana lagi coba??? Hey Kyu, kmu gk tau ya kalo mama kmu tuh lagi malu?? Bukannya di tolongin malah di ledekin. Asli 100 % Evil lahh, sekarang gelar Evil Magnae emng bener2 nyata.

Aku pikir cuma jailin Hyung2nya gak akan evil bgt dan biasa ehh mamanya juga, udah ini mah yakin Evil. Pertahankan ke-evilanmu okeee…

SMTOWN LIVE in LA – Just The Way U Are


 

This video from Secretkyu

Ya!! Cho Kyu Hyun!! Neo Jinjja!!

Halahh hahahhahha, astaga sumpah aku shock liat ini video. Mending pegangan tangan sama artis cewe lain daripada fans gini. Kalo sama artis cewe mah gpp lah wajar. Tapi ini fans dan fans itu berarti sama aja kyk aku kan?? Betapa beruntungnya tuh bule!! Hhahhaha kalo ke Indo lagi liatin aja luu. Tapi gpp pas changmin megang tangan tuh cewe si kyu dikacangin hahahah lebok luuu.
Kocak bgt pas akhir2 tuh evil gk bisa apa gk ketawa semenit aja, pasti selalu ketawa. Duet sama seohyun juga ketawa trus. Maunya apa sih bang? Baru pertama kali meluk bule hah? Kebagian meluk pas bagian depan mukanya bule pula hahahaahah
Aku tau kenapa kyu ketawa, pasti dia ketawa gara2 liat bulennya susah nelen ludah. Keliatan bgt ludahnya kyk batu pas nelen. Hhahah grogi right?
Udah keren2 nyanyi eh akhirnya angkat kursi juga wkwkwk. SM kekurangan pekerja eh?? Ampe kyumong disuruh manggul kursi gitu??