Find Me On Wattpad


Assalamualaikum. Hallo semua!

Hallo temen-temen semua yang aku cintai! Aku sekarang buka rumah baru di Wattpad, tapi ini masih tetap rumah idaman dan akan selalu jadi rumah idaman karena di sini ada kalian. Dan semua fantasi aku tentang All member SJ. Kebanyakan baca cerita di wattpad jadi pengin bikin cerita sendiri juga. Kalau kalian mau bertamu dan main ke rumah baru aku, silahkan ajaaaa. Ketuk aja, pasti dibukain pintu:)

Username Wattpad : galuhtyasw22

Klik Me https://www.wattpad.com/user/galuhtyasw22

 

Advertisements

121002 Kyuhyun at Incheon Airport (to Shanghai) [10P]


Compilation: 121002-?? Korea-China Friendship Concert in Shanghai – SJM (without Siwon)

Credit: MycenaeK【http://xuan7.diandian.com】 | Photo by: xuan7

转载请注明MycenaeK【http://xuan7.diandian.com】
请勿涂抹LOGO 禁二次修改
转载请自传相册
PhotoBy:萱小7
Don’t change anything of the picture
Reprinted from: MycenaeK【http://xuan7.diandian.com】
Photo By:xuan7

Reupload & Posted by: uksujusid (www.sup3rjunior.wordpress.com)
TAKE OUT WITH FULL & PROPER CREDITS. 

View original post

Eunhyuk and Donghae at ELF Japan Fanmeeting in Yokohoma | Part 2 [22P] – From 120824


Compilation: 120824 ELF JAPAN FANMEETING IN YOKOHAMA

Credit:掌心witheunhae  |  Photo by :Bunny0904
Reupload & Posted by: Destinyhae (www.sup3rjunior.wordpress.com)
TAKE OUT WITH FULL & PROPER CREDITS. 
DO NOT HOTLINK, MODIFY OR CUT THE LOGO OF THE PICTURES.
ALWAYS CREDIT ‘SUP3RJUNIOR.WORDPRESS.COM’ AS WELL. Thank you.

View original post

VINTAGE FAIR-Thrace Military Dress


House Of Hax

Hello again angels!  I have to ask, are you gearing up for Vintage Fair?  It is going to be a most entertaining and fashion-filled CHIC-sponsored event and you HAVE to be there as we, the bloggers, get to share with you sneak peeks of the shopping that you will soon be enjoying!  Like this delightful number from Razorblade Jacket the “Thrace Military Dress“, it fits well, looks hot and reminds me that fashion touches every facet of our wardrobe!



-Razorblade Jacket-Thrace Military Dress (Vintage Fair 2012)
-Urban Lutz Hair-Bobby (Hair Fair 2012)
-Finesmith Aestethic Value Jewelry
-Izzie’s-Tights
-[GOS] Triumph-Boots
-WetCat-poses

View original post

Kyu Hyun & Mother


Aku yakin 100 % sekarang kalo aku suka sama setan, hahahahahahh atuhlah mamanya juga bahkan di jailin. Dia tuh gk kurang ajar gimana lagi coba??? Hey Kyu, kmu gk tau ya kalo mama kmu tuh lagi malu?? Bukannya di tolongin malah di ledekin. Asli 100 % Evil lahh, sekarang gelar Evil Magnae emng bener2 nyata.

Aku pikir cuma jailin Hyung2nya gak akan evil bgt dan biasa ehh mamanya juga, udah ini mah yakin Evil. Pertahankan ke-evilanmu okeee…